viernes, 12 de junio de 2009

Premiat

No passa massa sovint però, quan passa, s'agraeix. M'han donat un premi pel blog, fet del qual estic molt orgullós. El premi me l'ha donat La Vanguardia, diari amb el qual guardo una relació molt personal, perquè vaig linkar una de les seves notícies al meu blog.
El Caminante ha caminat poc aquests mesos: com ja sabeu, estic fent un Master i la quantitat de feina m'aclaparava i m'ha impedit escriure més. Però el Caminante està viu i, quan aquesta etapa passi (de fet, acaba el proper Agost) tornaré a fer passes.
Ja veurem on seran aquestes passes.
Em van demanar que recomanés un blog. Ho vaig tenir clar: Desnoticias, firmat per la meva amiga i malgrat tot periodista, Mònica Ramoneda. La Ramu toca diferents temes i, a diferència del meu blog, ella presenta assumptes sobre els quals reflexionar. El lector, doncs, té la matèria prima que només el seu intel·lecte pot desenvolupar.


---------------------------------------
De reojo:El Real Madrid y el resto de personas que pagan impuestos en España han comprado a Cristiano Ronaldo y Kaká por 160 millones de euros. A mi el fichaje de los blancos que más me preocupa, si se concreta, es del de Villa. CR94 va a dinamitar el vestuario. Al tiempo.

8 comentarios:

Miquel Saumell dijo...

Enric,
Me ha dejado muy preocupado tu afirmación de que "...el resto de personas que pagan impuestos en España han comprado a...". Resulta ser que yo soy una de estas personas. Podrías ampliarnos detalles de nuestra participación en la operación? Gracias.
I moltes felicitats pel premi!

Enric Tomàs dijo...

La meva afirmació té molt d'opinió. Em refereixo al fet que el Madrid s'ha gastat 160 milions d'euros en menys d'una setmana. No tots aquests diners estan a les arques del club. S'especul·la que en un futur podria haver-hi una requalificació del l'Estadi Bernabeu, tal i com Florentino va fer al 2000. En aquella operació el govern va donar l'autorització. Anys abans, però, el govern de torn del PP va ja comprar terreny al Madrid. Aquest cop podria passar el mateix. Per això dic que aquest diners vindran del contribuent.
A Can Barça, referent al Mini-Estadi, podria passar algo similar.
Gràcies per la felicitació!

Anónimo dijo...

Siempre supe que respirabas arte por cada uno de los poros de tu piel blaugrana, artista!! Enhorabuena por el premi, de aquí a un plis redactor jefe de internacional de La Vanguardia. A ver si nos vemos algún dia o mejor, hablar directametne porque ahora soy Mallorquín, pobler para más inri.

pd: creo que hay cierta envidia culé al ver como se gasta uno 160 kilazos en una semana. por cierto, tienes que marcarte un artículo sobre el medio campo del madrid de la próxima temporada: kaká-diarra

un galego

Josep dijo...

Moltes felicitats, Enric per aquest premi.Esperem que la musa et torni aviat, doncs es cer que la tens de vacances, i es comprensible. Se de que parlo, quant la noia esta mandrossa.

Anónimo dijo...

Moltes felicitats per el teu Premi!!!
Tienes un gran excusa para tener un poco arrinconado el blog. Por lo que no se te tendra en cuenta, eso si...despues de acabar el Master...a trabajar!!!
Esperamos con paciencia...ya sabemos, lo bueno se hace esperar.
Desde BCN.
Pd.(Al Espanyol, no le recalificaron igual los terrenos, esperemos que al Barça, no le pase lo mismo, aunque lo dudo, menudo es Laporta)

jander dijo...

moltes felicitats enric!!
a veure si acavem ja, i tornes a fer-nos pensar una mica amb els teus posts
una abraçada

Unknown dijo...

Enric, no m'havia donat temps de felicitar-te. Molta sort i tranquil, que el Madrid no ho guanyarà tot.

videos dijo...

Moltes felicitats per el merescut premi crack!
gerard